0727085899 | contact@magazingpl.ro

ZAVOLI OBD

Cine este Zavoli? Zavoli este o compania italiana cu sediul in Cesena, lider mondial in proiectarea, fabricarea si comercializarea de componente si sisteme de conversie CNG si GPL pentru autovehicule. Cercetarea, dezvoltarea, inovarea si calitatea sunt principiile de baza in companie. Zavoli- o retea internationala Brandul Zavoli este prezent in mai mult de 30 de tari din intreaga lume datorita unei prezente pe scara larga a distribuitorilor. Serviciile Zavoli in Romania sunt garantate printr-o retea inovatoare de service-uri specializate numite Zavoli Gas Point,in scopul de a asigura un montaj de calitate in conformitate cu cele mai moderne standarde. Cercetare si dezvoltare Experienta acumulata de-a lungul anilor, cautarea continua de solutii inovatoare, asistenta tehnica si formarea instalatorilor, face ca produsele Zavoli sa fie considerate de catre industrie si utilizatori printre cele mai performante instalatii GPL din lume.

Descriere

Unitate de control ZAVOLI OBD

Sarcina sa este de a colecta și prelucra toate informațiile necesare pentru gestionarea adecvată a sistemului.

Caracteristicile sale:

· Controlul functionarii injectoarelor de gaz.

· Carcasa air-proof protective la apa si praf (IP 54)

· Opreste si gestioneaza functionarea injectoarelor de benzina ale motorului in timpul functionarii pe gaz in tandem cu ECU benzina.

· Exercitarea functiei de auto-diagnosticare prin detectarea erorilor si stocarea lor in calculatorul de gaz

· Adopta strategiile de siguranta pentru autovehicule, prin deconectareea electrovalvelor GPL in cazul opririi motorului, de asemenea, in caz de avarie sau accident.

· Permite pornirea direct pe GPL fara a utiliza benzina daca indeplineste conditia de temperatura (ex. 30 grade C).

· Functie conexiune la OBD si autoadaptare.

· Posibilitatea de utilizare la motoarele pe benzina care au functiunea de START & STOP.

· Utilizeaza o strategie de adaugare benzina in turatii foarte ridicate pentru protejarea motorului.

· Contine senzor pentru depistarea pierderilor de GPL.

· Contine strategii de gestionare a motoarelor turbo, valvetronic sau multiair.

Electrovalva GPL

Electrovalva de GPL este un dispozitiv pozitionat intre rezervor si regulator care inchide si deschide GPL-ul in timpul functionarii pe benzina sau GPL. Avand dimensiuni reduse, este disponibila in versiunea standard si supradimensionata, fiind dotata cu un filtru interschimbabil. Filtrul se poate schimba fara a deconecta conductele. Inlocuirea filtrului se efectueaza la un interval de 15.000km.

Reductor ZETA

Reductorul este o componenta principala a unei instalatii GPL, componenta cu ajutorul caruia are loc transformarea gazului din faza lichida in faza gazoasa. Reductorul utilizat la instalatiile GPL ZAVOLI este reductorul ZETA, care se monteaza in 2 versiuni in functie de puterea motorului: -ZETA N (standard) pentru motoare de pana la 135 kw (183HP- 1.2 bar) -ZETA S (super) pentru motoare de pana la 250kw (340HP-1.4 bar) Este un vaporizator cu presiune pozitiva, single stage, placa cu schimbator de caldura apa- gaz si o supapa interna. Carcasa este foarte compacta, cu dimensiuni reduse. Reductorul este omologat conform reglementarilor Europene 67R-01.

Filtru GPL

Filtrul de faza gazoasa are sarcina importanta de a retine impuritatile de gaze care garanteaza functionarea injectoarelor. Schimbarea filtrului se efectueaza la fiecare 15.000km pentru o functionare cat mai indelungata a injectoarelor GPL.

Injectoare GPL JET

Noul injector ZAVOLI JET pentru GPL satisface cele mai sofisticate cerinte ale pietei, in acelasi timp are un mod foarte facil de asamblare si o modularitate crescuta. Se poate monta in variantele de 2,3 sau 4 injectoare pe rampa. Injectorul JET beneficiaza de performante foarte bune, avand o viteza extrema de inchidere si deschidere. Presiunea de lucru este intre 0.5-2 bar, iar presiunea maxima suportata este de 4.5bar. Rezistenta este de 2 ohm. Viteza de raspuns este de 1.9ms. Are o fiabilitate ridicata, fiind capabil sa echipeze orice tip de autoturism cu injectie secventiala indirecta sau cu injectie directa.

Senzor presiune si temperatura

Dispozitivul PTS cu un corp compact si deja integrat cu conector este echipat cu un senzor de presiune P1 și cu un senzor de temperatură a gazului. Datorita acestor senzori de masurare a presiunii si temperaturii gazului, corectia GPL-ului este mai precisa si mai rapida. Se monteaza foarte usor pe rampa de injectie GPL.

Senzor presiune si temperatura

Dispozitivul PTS cu un corp compact si deja integrat cu conector este echipat cu un senzor de presiune P1 si cu un senzor de temperatura a gazului. Datorita acestor senzori de masurare a presiunii si temperaturii gazului, corectia GPL-ului este mai precisa si mai rapida. Se monteaza foarte usor pe rampa de injectie GPL.

Tuburi flexibile

Toate tevile utilizate sunt certificate in conformitate cu standardele europene care reglementeaza acest sector.

Rezervorul GPL

Un rezervor GPL este prin natura sa diferit fata de rezervorul pe benzina sau motorina deoarece retine combustibil sub presiune. Este realizat din tabla sudata din otel de 3,5 mm. Un rezervor GPL este proiectat sa retina combustibil la o presiune de aproximativ 75 bari (47 kg pe cm patrat) dar inainte de a obtine aprobare de a rula pe drum, trebuie sa fie testat sa reziste la o presiune interna de 48 bari.

Toate rezervoarele GPL sunt testate riguros, in conformitate cu normele europene.

Vom monta rezervorul GPL de capacitate corespunzatoare (cel mai mare rezervor care incape) in locul rotii de rezerva.